انواع مسئوليتها در دفاتر اسناد رسمي
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : ۸۶ صفحه مقدمه بطوريكه از امعان نظر در قوانين مختلف خصوصاً قانون ثبت اسناد و املاك و قانون دفاتر اسناد رسمي و قانون مجازات اسلامي و پاره اي قوانين و مقررات ديگر برميآيد، حرفة مذكور را مي توان در مواجهه با سه نوع كلي از انواع مسئوليتها دانست كه به قرار زير عبارتند از : ۱-مسئوليت انتظامي و اداري ۲-مسئوليت كيفري ۳-مسئوليت مدني با اين توضيح كه نظر به خصوصيات حرفة سردفتري و دفترياري و به تناسب تخلف يا جرم ارتكابي ممكن است يكي از عناوين مسئوليتهاي پيش گفته يا دو عنوان و يا بعضاً هر سه عنوان مذكور همزمان و بواسطة ارتكاب فعل واحد ، متوجه سردفتر يا دفتريار باشد كه ذيلاً به شرح مختصري از اين عناوين مي پردازيم. …