خانه / علوم انسانی / تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده ۲۰۱۸

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده ۲۰۱۸

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده ۲۰۱۸


پرسشنامه استاندارد- ورد قابل ویرایش ۶ مولفه اصلی دارد. ۲۷ گویه و سوال مولفه ها : اصول اخلاقی –نگرش –اخلاق مثبت – همدلی – حمایت از نام تجاری – ارزش­های اجتماعی همراه با پی دی اف مقاله لاتین منبع و مقاله بیس .   موضوع مقاله بیس: تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده با نقش های تفاوت های فردی – نگرش – اصول اخلاقی …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق درجات ایمان

تحقیق درجات ایمان دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، درجات ایمان، بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *