خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره بازاریابی و فروش

تحقیق درباره بازاریابی و فروش

تحقیق درباره بازاریابی و فروش


↓↓   لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت   فایل :  word    ( قابل   ویرایش   و   آماده   پرینت ) تعداد   صفحات :۱۳     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : مقدمه: توليد فعاليتي نيست كه در مرحلة يافتن عرضة كالاي نهايي بر تمام شده به حساب آيد. بلكه مي‎توان فرآيند بهم پيوسته اي از برنامه ريزي مواد تا برنامه ريزي خدمات پس از فروش، محسوب شود. ضعف و نارسايي در هر مرحله از اين تسلسل، توقف اين جريان و در نهايت ركود اقتصادي را به دنبال خواهد داشت. ضعف و نارسايي در برنامه ريزي فروش، يعني كاهش و بازايستادن توليد و توقف در توليد يعني بيكاري و بيكاري يعني فقدان درآمد و قدرت خريد، و نبود درآمد يعني ركود در فروش و مجدداً ادامة اين فرآيند. بنابراين توليد از حلقه هاي به هم پيوسته اي تكوين مي يابد كه رشتة خاصي را هويت مي‎دهد و هر مرحله از اين جريان دارذاي اهميت خاص خود مي‎باشد كه قرار نگرفتن آن در جايگاه بايسته خود در هويت و فعاليت اين زنج …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *