شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر پیدایش رابطه عاطفی با برند میان دانشجویان دانشگاه الکترونیک با برندهای دانشگاه های الکترونیک
۱۹ صفحه با فرمت ورد مقاله فارسی علمی پژوهشی با چکیده زیر آماده واگذاری است و تا کنون هیچ کنفرانس یا مجله ای ارسال نشده است. چکیده با توجه به افزایش رقابت در میان دانشگاه های حضوری و الکترونیک، پیدا کردن راهکارهای برندسازی به یک ضرورت برای دانشگاه ها تبدیل شده است. در این میان ایجاد روابط عاطفی میان برند دانشگاه و دانشجویان یکی از جدیدترین راهکارهای رقابت و حفظ و جذب دانشجویان می باشد. لذا هدف تحقیق حاضر شناسایی عوامل تاثیرگذار بر پیدایش این امر در دانشگاه های الکترونیک می باشد که ضمن بررسی ادبیات مربوطه عواملی شناسایی گردید. ضمن پخش پرسشنامه در جامعه ی مورد بررسی، داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که عواملی مانند تازگی ادراک شده برند، دانش راجع به برند، نگرش نسبت به برند دانشگاه های الکترونیک و همچنین رضایت از برند دانشگاه های الکترونیک موجب پیدایش رابطه عاطفی با برند آنها می گردد. و سپس این موضوع منجر به وفاداری نگرشی و رفتاری دانشجویان به دانشگاه الکترونیک خواهد شد. همچنین الویت بندی عوامل موثر نیز نشان داد که تازگی ادراک شده از برند دانشگاه …