كارآموزي حقوق و دستمزد
كارآموزي حقوق و دستمزد در قالب ورد و قابل ویرایش در ۶۴صفحه تاريخچه در مورد خدمات پس از فروش امروزه با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تأثير آن در اقتصاد کشور و همچنين توجه شرکتهاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد سيستمهاي مکانيزه يکپارچه در رابطه با مديريت خدمات پس از فروش دو چندان شده است. سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان هستند، در شرايطي که خدمات پس از فروش به عنوان يکي از عوامل موفقيت شرکتها شناخته ميشود. در کشور ما هنوز توجه زيادي به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دليل گستردگي به اين سمت رفتهاند که : ۱ـ در مراکز استانها اقدام به تأسيس نمايندگي کنند. ۲ـ با آموزش به مشتريان خود کيفيت خدمات پس از فروش را بالا ببرند. به عنوان مثال ميتوان از طريق آموزش نحوه نصب دستگاهها در منزل، به افزايش سطح کيفيت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسي شرکتهاي موفق دنيا مشخص ميشو …