خانه / علوم انسانی / مدیریت کیفیت جامع چیست؟

مدیریت کیفیت جامع چیست؟

مدیریت کیفیت جامع چیست؟


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ورد نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت   ) تعداد صفحه : ۵۴ صفحه مقدمه یک روش مدیریتی بر پایه ایجاد خدمات با کیفیت از نظر مشتری می باشد. این روش به عنوان روشی کیفیت محور، مشتری محور، برپایه حقایق  و کار گروهی می باشد که مدیران ارشد روند کار را به سمت دستیابی به اصول استراتژیک ضروری در خلال یک توسعه مداوم، خدمات رسانی نهایی و مدیریت کیفیت نهایی پیش می برند. کلمه «جامع» در مدیریت کیفیت نهایی بدین معناست که هر کسی در سازمان  باید در تلاش جهت توسعه مداوم سازمان شرکت کند. کلمه «کیفیت» نشانگر اهمیت دادن به زضایت مشتری می باشد و کلمه مدیریت به افراد و روندی اطلاق می شود که لازم است به کیفیت دست یابند. مدیریت کیفیت نهایی یک برنامه نیست: بلکه یک روش سیستماتیک و تکمیل شده سازمان یافته در مسیر توسعه مداوم یک سازمان است. در عین حال یک روش زودگذر مدیریتی نیست، بلکه یک روش اثبات شده مدیریتی است که برای چندین دهه در سازمانهای سراسر دنیا بطور موفقیت آمیزی استفاده شده است. کیفیت جامع ب …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *