مطالعه ای در مورد تاثیرات فعالیت های بازاریابی رسانه ی اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند و پاسخ مشتریان در صنعت خطوط هوایی ۲۰۱۷ – ترجمه ی کامل دقیق و روان مقاله لاتین
ترجمه ی کامل دقیق و روان مقاله لاتین ۲۰۱۷ با عنوان مطالعه ای در مورد تاثیرات فعالیت های بازاریابی رسانه ی اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند و پاسخ مشتریان در صنعت خطوط هوایی واژگان کلیدی : فعالیت های بازاریابی رسانه ی اجتماعی SMMA ، ارزش ویژه ی برند، اگاهی برند، تصویر برند، پاسخ مشتری، تبلیغات شفاهی الکترونیک e-WOM ، تعهد. فرمت فایل انگلیسی پی دی اف تعداد صفحه ۶فایل ترجمه ورد تعداد صفحه ۱۵ Brand equity …