پاورپوينت با عنوان تجزیه و تحلیل و طراحی شغل
پاورپوينت با عنوان تجزیه و تحلیل و طراحی شغل در فرمت پاورپوينت . ۳۶ اسلايد قابل ويرايش تحلیل مشاغل عبارت است از فرایندی که از طریق آن ماهیت و ویژگی های هر یک از مشاغل در سازمان بررسی و اطلاعات کافی درباره آنها جمع آوری می شود. شغل، مجموعه ای از وظایف مرتبط به هم است. ساختار سازمانی ممکن است بر اساس وظیفه، محصول یا مشتری باشد.مسئله مهم در طراحی جریان کار، این است که ساختار سازمانی به عنوان یک تصویر کلی در ذهن طراح باشد و تعامل بین استراتژی، ساختار و جریان کار رعایت شود. تحلیل شغل باید وضعیت فعلی شغل را گزارش کند نه آنچنان که در گذشته انجام می شده یا آنچه که باید در آینده انجام شود. وظیفه تجزیه و تحلیل مشاغل، مشخص نمودن عوامل مورد نیاز برای انجام رضایت بخش کار با توجه به شرایط محیطی است که کار در آن صورت می پذیرد. -شرح شغل و مشخصات شغل : شرح شغل: شرح شغل، اطلاعات استخراج شده از تجزیه و تحلیل مشاغل است. شرح شغل دربرگیرنده کلیه وظایف ، رفتارها ، مسئولیتها وفعالیتهای لازم به منظور احراز آن شغل است. مشخصات شغل: معمولا جهت انتخاب « نیروی انسانی &r …