خانه / علوم انسانی / پاورپوينت با عنوان خلاقيت، نوآوري و کارآفريني در سازمان

پاورپوينت با عنوان خلاقيت، نوآوري و کارآفريني در سازمان

پاورپوينت با عنوان خلاقيت، نوآوري و کارآفريني در سازمان


پاورپوينت با عنوان خلاقيت، نوآوري و کارآفريني  در سازمان    در فرمت پاورپوينت . ۳۹ اسلايد قابل ويرايش   کارآفرين فردي است كه با تشخيص فرصت و تبديل ايده و فکر جديد به يک کسب و کار ( کسب و کار خانگي ، کسب و کار اينترنتي، کسب و کار خانوادگي، کسب و کار کوچک و متوسط…) و با بسيج منابع که توأم با مخاطره مالي ، اجتماعي آبرويي و حيثيتي مي باشد محصول و خدمت جديد به بازار ارائه مي نمايد. •تعریف نوآوری: به‌کارگیری ایده‌های جدید •توانایی خلق ایده‌های جدید بالقوه در همه انسانها نهاده شده (با شدت و ضعف متفاوت) •به‌فعل درآوردن این توانایی نیازمند زمینه‌ها، محرک ها و عوامل خاص است. •اكتشاف (Discovery): آشكارساختن و به‌ظهور رسانيدن يا اعلام چيزي كه وجود داشته ولي كسي قبلاً متوجه آن نشده است و يا آنرا درك نكرده است (كشف ميكروب). •خلاقيت (Creativity): درخشش يك انديشه و بوجود آمدن نظرات و ايده‌هاي نو ( از نظر معني، بيشتر در جنبه‌هاي فكري و نظري و به اصطلاح فعاليت‌هاي ذهني و طراحي مطرح است) •اختراع (Inve …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *