خانه / علوم انسانی / پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری

پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری

پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری


پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری   در فرمت پاورپوينت . ۷۴ اسلايد قابل ويرايش   مشتری کیست؟ از اساسی ترین نکات مورد توجه در برنامه TQM تاکید فوق العاده زیاد آن بر روی مشتریان داخلی و خارجی است.   اکثر کارکنان سازمان ممکن است نسبت به مشتریان داخلی سازمان و رضایت آنان بی توجه می باشند در حالیکه در مورد مشتریان خارجی اطلاعات و شناخت کافی دارند.   جهت بهبود روابط مشتریان و تامین کنندگان داخلی می توان سوالات زیر را پرسید: ◦شما از ما چه می خواهید؟ ( نیاز شما چیست؟) ◦شما با محصول ما چه می کنید؟ ◦آیا اختلافی میان آنچه که شما به آن نیاز دارید و آنچه که از ما دریافت می کنید، وجود دارد؟   مهمترین نیازهای مشتریان   تحویل به موقع، منظم و برنامه ریزی شده کالاها و خدمات   دستورالعملهائی کامل و یا متخصصانی مجرب و ورزیده برای نصب قطعات و دستگاههای پیچیده   دفترچه های راهنمای استفاده از کالاها و ماشین آلات با متنی واضح، ساده و کامل   در دسترس بودن متخصصانی تعلیم دیده و کارآمد برای خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاهها   برخورد مناسب و دوستان …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *