پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری
پاورپوينت با عنوان رضایت مشتری در فرمت پاورپوينت . ۷۴ اسلايد قابل ويرايش مشتری کیست؟ از اساسی ترین نکات مورد توجه در برنامه TQM تاکید فوق العاده زیاد آن بر روی مشتریان داخلی و خارجی است. اکثر کارکنان سازمان ممکن است نسبت به مشتریان داخلی سازمان و رضایت آنان بی توجه می باشند در حالیکه در مورد مشتریان خارجی اطلاعات و شناخت کافی دارند. جهت بهبود روابط مشتریان و تامین کنندگان داخلی می توان سوالات زیر را پرسید: ◦شما از ما چه می خواهید؟ ( نیاز شما چیست؟) ◦شما با محصول ما چه می کنید؟ ◦آیا اختلافی میان آنچه که شما به آن نیاز دارید و آنچه که از ما دریافت می کنید، وجود دارد؟ مهمترین نیازهای مشتریان تحویل به موقع، منظم و برنامه ریزی شده کالاها و خدمات دستورالعملهائی کامل و یا متخصصانی مجرب و ورزیده برای نصب قطعات و دستگاههای پیچیده دفترچه های راهنمای استفاده از کالاها و ماشین آلات با متنی واضح، ساده و کامل در دسترس بودن متخصصانی تعلیم دیده و کارآمد برای خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاهها برخورد مناسب و دوستان …