پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM
پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM در فرمت پاورپوينت . ۳۲ اسلايد قابل ويرايش ماموريت هاي CRM 1- براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده اضافه مي گردد. ۲- هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتري،پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار مي گيرد تا پاسخ گويي به مشتري بر مبناي سوابق وي صورت پذيرد. ۳- نيازهاي آتي مشتري ثبت مي شود تا در سر رسيد به مشتري تذكر داده شود. ۴- سوالات مشتريان و پاسخ سازمان در يك نظام درختي ثبت مي شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود مي آيد و سازمان دانا مي شود. پاسخ اوپراتور به مشتري صرفا از طريق اين درخت انجام مي شود تا هزينه پاسخ گويي كاهش يابد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی به ایجاد و حفظ نگرشی روشن از مشتریان خود از لحظه خرید تا پس از آن داشته باشید. با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزا …