خانه / علوم انسانی / پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM

پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري CRM


پاورپوينت با عنوان مديريت ارتباط با مشتري  CRM   در فرمت پاورپوينت . ۳۲ اسلايد قابل ويرايش   ماموريت هاي CRM 1- براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده اضافه مي گردد. ۲- هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتري،‌پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار مي گيرد تا پاسخ گويي به مشتري بر مبناي سوابق وي صورت پذيرد. ۳- نيازهاي آتي مشتري ثبت مي شود تا در سر رسيد به مشتري تذكر داده شود. ۴- سوالات مشتريان و پاسخ سازمان در يك نظام درختي ثبت مي شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود مي آيد و سازمان دانا مي شود.      پاسخ اوپراتور به مشتري صرفا از طريق اين درخت انجام مي شود تا هزينه پاسخ گويي كاهش يابد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی به ایجاد و حفظ نگرشی روشن از مشتریان خود از لحظه خرید تا پس از آن داشته باشید. با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزا …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *