پاورپوينت با عنوان مدیریت تغییر و نوآوری
پاورپوينت با عنوان مدیریت تغییر و نوآوری در فرمت پاورپوينت . ۲۷ اسلايد قابل ويرايش مدیریت به فرایند انجام فعالیت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط دیگر افراد اشاره می کند. این فرایند، وظایف یا فعالیت های برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل را دربر می گیرد. شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه کارشان بوجود آورند. هر چند هميشه ايجاد و انجام تغيير و تحول، پارهاي از کار مديران بوده است ولي در سالهاي اخير بر شدت آن افزوده شده است. در اين فصل علت آن را بررسي خواهيم کرد. ما همين طور شيوههايي را که مديران ميتوانند نوآوري را تشويق کنند و قدرت تطبيق سازمان خود را افزايش دهند، مورد بحث قرار خواهيم داد. تحول عبارت است از تغيير در محيط، ساختار، فناوري، يا افراد يک سازمان. اگر تغيير و تحولي در کار نبود، کار مديران نسبتاً ساده بود و برنامهريزي بدون مشکل بود چرا که امروز با فردا فرقي نميکرد. مشکل مربوط ب …