پاورپوينت با عنوان مقدمهاي بر ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني
پاورپوينت با عنوان مقدمهاي بر ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني در فرمت پاورپوينت . ۳۷ اسلايد قابل ويرايش ارزش ها و مفاهيم بنيادی مدل EFQM 1- نتيجه گرايی تعالی دستيابی به نتايجی است که رضايت کليه ذينفعان سازمان را در بر داشته باشد. ۲ – مشتری مداری تعالی خلق ارزش های مطلوب مشتری است. ۳ – رهبری و ثبات در مقاصد تعالی رهبری دور انديش و الهام بخش، همراه با ثبات در مقاصد است ۴ – مديريت مبتنی بر فرآيندها و واقعيت ها تعالی مديريت سازمان از طريق مجموعه ای از سيستم ها، فرآيندها و واقعيت های مرتبط و به هم پيوسته است. ۵ – توسعه و مشارکت کارکنان تعالی حداکثر نمودن مشارکت کارکنان از طريق توسعه و دخالت دادن آنها در امور است. ۶ – يادگيری، نوآوری و بهبود مستمر تعالی به چالش طلبيدن وضع موجود و ايجاد تغيير به منظور نوآوری و خلق فرصت های بهبود با استفاده از يادگيری است. ۷ – توسعه همکاری های تجاری تعالی توسعه و حفظ همکاری هايی است که برای سازمان ارزش افزوده ايجاد می کند. ۸ – مسؤوليت اجتماعی سازمان تعالی فراتر رفتن از چارچوب حداقل الزامات قانونی است که سازمان در آن فعاليت …