خانه / علوم انسانی / پاورپوينت با عنوان گسترش عملکرد کیفیت QFD

پاورپوينت با عنوان گسترش عملکرد کیفیت QFD

پاورپوينت با عنوان گسترش عملکرد کیفیت QFD


پاورپوينت با عنوان گسترش عملکرد کیفیت QFD   در فرمت پاورپوينت . ۶۱اسلايد قابل ويرايش یک ابزار طرح ریزی است که برای تشخیص و برآوردن توقعات و انتظارات مشتری به کار گرفته میشود   روشی منظم و دقیق برای طراحی،مهندسی.تولیدوارزیابی محصول به حساب می آید   سازماني كه بطور صحيح QFD را اجرا نمايد مي تواند دانش مهندسي ، بهره وري و كيفيت خويش را بهبود داده ، هزينه ها و زمان توسعه و تغيير محصول را كاهش دهد.   تاريخچه پيدايش QFD 1966: آغاز اولين تلاش‌ها به منظور استفاده از مفاهيم گسترش كيفيت توسط یوجی آکائو ۱۹۷۲: معرفي روش تكامل يافته در شركت كشتي‌سازي كوبه QFD توسط یوجی آکائو ۱۹۷۸: تشكيل كميته‌اي مستقل در مؤسسه كنترل كيفيت ژاپن (چاپ اولين كتاب) توسط دکتر آکائو و دکتر می زونو ۱۹۸۰: اهداي جايزه دمينگ به شركت كابايا ۱۹۸۳: برگزاري اولين دوره آموزشی ۴ روزه QFD در امريكا توسط یوجی آکائو (از ۱۹۸۳ بيشتر شركت‌هاي امريكايي نظير: دي‌اي‌سي، جنرال موتورز، مزدا، موتورولا، كداك، زيراكس، آي‌بي‌ام، هيولت پاكارد و… QFD را به كار گرفتند.) ۱۹۸۶: …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *