پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده ، در قال ب ppt و در ۱۹۷ اسلاید ، قابل ویرایش، شامل : مقدمه مدل رفتار خریدار عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل روانی مؤثر در رفتار مصرف کننده نقش های افراد در تصمیم خرید مراحل فرآیند تصمیم خرید فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن مراحل فرآیند بازاریابی عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی آمیخته های بازاریابی( marketing mix ) محصول قیمت استراتژی قیمت انواع فروشگاه ها شبکه توزیع کالا سیاست های تشویقی تبلیغات تبلیغات پیشبرد فروش سازماندهی فعالیت های بازاریابی اهداف بازاريابي عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار اندازه بازار نمودار سیر تکاملی بازارها اجزاء تشكيل دهنده بازاريابي ابعاد گوناگون بازاریابی حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاری …