پاورپوینت عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک
پاورپوینت عوامل درونی موفقیت تجارت الکترونیک ۱۷ اسلاید فهرست فناوري اطلاعات فناوري اطلاعات عامل اساسی در پذیرش تجارت الکترونیک و توسعه آن میباشد که زیرساخت-هاي فناوري اطلاعات، تخصص فناوري اطلاعات، منافع فناوري اطلاعات، بر آن تاثیرگذارند. مدیران سطح دانش مدیران ارشد شرکتها و نگرش مثبت آنها نسبت به فناوري اطلاعات و حمایت آنها از کاربرد تجارت الکترونیک، تاثیر مثبتی بر پذیرش تجارت الکترونیک دارند. برداشت ذهنی از منافع و مزایا برداشت ذهنی و نگرش مثبت از استفاده از تجارت الکترونیک و مزایا و منافع آن به خصوص در مدیران، عاملی مهم در پذیرش تجارت الکترونیک و بالتبع توسعه و گسترش آن میباشد. عوامل سازمانی خودکارآمدي سازمانی تجارت الکترونیک، توان تطبیق ساختار سازمانی و علاقهمندي آن به تغییردر تمام ابعاد سازمان از جمله کارکنان و مدیران، تاثیر مثبتی برتوسعه تجارت الکترونیک دارد منابع مالی عدم توجه به بسترهاي مالی و کمبود منابع مالی به عنوان بازوهاي بکارگیري تجارت الکترونیک، از جمله عوامل بازدارنده در گسترش و توسعه تجارت الکترونیکی می باشند. منابع انسانی کمبود نیروي انسانی ماهر، ارزان بودن نیروي ان …