خانه / علوم انسانی / پرسشنامه نگرش به یادگیری علوم اکپینر و همکاران (۲۰۰۹)

پرسشنامه نگرش به یادگیری علوم اکپینر و همکاران (۲۰۰۹)

پرسشنامه نگرش به یادگیری علوم اکپینر و همکاران (۲۰۰۹)


این پرسشنامه دارای ۲۱ سوال است . هر سوال بر اساس يک مقیاس لیکرت ۵ درجه ای « کاملاً مخالفم » « مخالفم » ، « نظری ندارم » ، « موافقم » ، « کاملاً موافقم » پاسخ داده می شود . اين گزينه ها به ترتیب نمره ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ می گیرند . سوال هايی که به صورت منفی اند بر عکس نمره گذاری می شوند . پايايی این پرسش نامه از طريق آلفای کرونباخ ۸۹ / ۰ گزارش شده است . روایی پرسشنامه نیز به صورت صوری و با استفاده ازنظر متخصصین و صاحبنظران تایید شده است . پرسشنامه ذکر شده چهار خرده مقیاس را به اين شرح می سنجد .   جدول ۳ – ۱ – توزیع سوالات مربوط به ابعادنگرش به یادگیری علوم ابعادنگرش به یادگیری علوم تعدادسوال سوالات خرده مقیاس لذت ازیادگیری علوم ۸ ۱ تا ۸ خرده مقیاس اضطراب علوم ۷ ۹ تا ۱۵ خرده مقیاس علاقه به درس علوم ۳ ۱۶ تا ۱۸ خرده مقیاس لذت از آزمایش علوم ۳ ۱۹ تا ۲۱   نوع فایل : قابل ویرایش فرمت فایل : doc تعداد صفحات : ۲ صفحه   …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق دلايل بر لزوم معاد

تحقیق دلايل بر لزوم معاد دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، دلايل بر لزوم معاد، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *