خانه / علوم انسانی / پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)

پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)

پرسشنامه یادگیری درس علوم ( پرسش نامه پس آزمون پیشرفت تحصیلی و پرسش نامه پیش آزمون پیشرفت تحصیلي)


پرسشنامه یادگیری درس علوم این پرسشنامه دارای ۳۱ سوأل در پیش آزمون و ۳۳ سوأل در پس آزمون می باشد . هر سوال بر اساس يک مقیاس لیکرت ۵ درجه‌ای « کاملاً مخالفم » ، « مخالفم » ، « نظری ندارم » ، « موافقم » ، « کاملاً موافقم » پاسخ داده می شود . اين گزينه ها به ترتیب نمره ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ می گیرند . سوال هايی که به صورت منفی اند برعکس نمره گذاری می شوند . این پرسشنامه با همکاری معلم نمونه مورد مطالعه، به صورت يک آزمون ( پرسشنامه ) محقق ساخته بر اساس جدول مشخصات هدف – محتوا، برای درس های ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ درس علوم تجربی پايه‌ی دوم ابتدايی با توجه به سطوح مختلف حیطه شناختي بلوم طراحي و تدوين گرديد . می دانیم که به منظور روايی محتوايی آزمون یادگیری، گفته می شود آزمونی رواست که سؤالات آن نمونه کاملی از هدفها و محتوا باشد . در اين پژوهش آزمون یادگیری درس علوم با توجه به جدول مشخصات هدف – محتوا تدوين گرديد . همچنین رواي …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق درسهايى از تفسير سوره نور

تحقیق درسهايى از تفسير سوره نور دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، تفسير سوره نور، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *