پروژه مدیریت و بازاریابی
این فایل شامل ۱۲ صفحه ورد و مطالب زیر می باشد در سال های اخیر شاهد بوده ایم که کشورهای بزرگ صنعتی و توسعه یافته به سرعت در جهت تولید محصولات و افزایش کیفیت آنها قدمهای بلندی برداشته اند و هر روز بر تعداد تولیدکنندگان افزوده می گردد و انبارهای کارخانه ها مملو از کالاهای تولیدی می گردد . همچنین افزایش رو به رشد مؤسسات خدماتی و رقابت آنها در جلب مشتری و ایجاد تمایل خریداران باعث گردیده که علم بازاریابی بیش از پیش رخ بنماید . تجربه بسیاری از شرکتها حاکی از این است که ناموفق بودن شرکتها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشات گرفته است . این شرکتها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده گرفته و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته به فروش پرداخته اند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتریان ترجیح داده اند . …