خانه / علوم انسانی / پاورپوینت درباره استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

پاورپوینت درباره استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

پاورپوینت درباره استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات قابل ویرایش و آماده پرینت فرمت فایل :   پاورپوینت تعداد اسلاید : ۵۴ بخشی از اسلایدها : مقدمه مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.   براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.    طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونبح ۱- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.     &n …

درباره‌ی Behdadkhakzad

همچنین ببینید

تحقیق درسهايى از تفسير سوره نور

تحقیق درسهايى از تفسير سوره نور دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، تفسير سوره نور، بخشی از …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *