مقاله آموزش بازاریابی برای چهار میلیارد بعدی: چالش ها و نوآوری
دانلود مقاله ترجمه شده Marketing Education for the Next Four Billion: Challenges and Innovations با عنوان، آموزش بازاریابی برای چهار میلیارد بعدی: چالش ها و نوآوری بخشی از متن : توافق میان دانشگاهیان کسب و کار و کارشناسان بازاریابی رشد بازار در دهه های آینده را در پی خواهد داشت و عمدتا در بازارهای در حال ظهور که میلیاردها خانوار در شرایط امرار معاش مجبور به افزایش درآمد اختیاری و استفاده از آن برای بهبود زندگی خود هستند به چشم می خورد (به عنوان مثال، دیویس و استفنسون، ۲۰۰۶؛ هاموند، کرامر، کاتز، ترنسپاندر، و واکر، ۲۰۰۷؛ Hoskisson، عدن، لاو، و رایت، ۲۰۰۰؛ Mahajan و Banga، ۲۰۰۵؛ پراهالد، ۲۰۰۵) تعیین کرده اند که در سراسر دسته بندی های محصولات، شرکت ها وابسته به استعدادها و صرف انرژی تجار امرار معاش در این کلاس های نوظهور در بازار برای دستیابی به استراتژی های بازاریابی موثر (در دادگاه و ناراسیمهان، ۲۰۱۰ ) هستند. بازرگانان امرار معاش افرادی هستند که از طریق فعالیتهای کوچک در بخش هایی مانند تولید و فروش اقلام پوشاک و مواد غذای …